כיצד ניתן לרדת במשקל ללא דיאטה?


אולגה סמיונוב

חונכנו להאמין שירידה במשקל כרוכה בגיוס תמידי של כוח הרצון לצורך הצמדות לדיאטה נוקשה. כאשר אני מספרת לאנשים שניתן לרדת במשקל ללא שימוש בכוח רצון, הרוב מרימים גבה לאות ספק, ועם זאת שמחים לבשורה שמביאה תיקווה לאנשים רבים שהתייאשו מהדיאטות השונות.

מחקרים פסיכולוגיים פורצי דרך שנערכו באוניברסיטת בונד, מצאו כי ניתן להשתחרר לחלוטין מהכמיהה למאכלים עתירי קלוריות ושומן, ובהתאם לכך לרדת במשקל, ללא דיאטה נוקשה וללא גיוס כוח הרצון.

כיצד? בעזרת איזון הפעלת החלק במוח שניקרא "האמיגדלה" ע"י השיטה הפסיכולוגית המהפכנית EFT טאפינג.

איך זה עובד?

כאשר אנחנו חושבים, מדמיינים, רואים או מריחים מאכל אהוב, הדבר מביא לעליה ברמות הפעלת האמיגדלה במוח. הדבר משתקף בחוויה שלנו בכמיהה עזה לאכול את אותו מאכל. לכן, לרוב האנשים כל כך קשה לעמוד בפני פיתויים ולהתמיד בדיאטה. הבעיה אינה "אופי חלש" כמו שרבים חושבים, אלא תגובה ברמה המוחית. EFT טאפינג היא שיטה שמאזנת את פעילות האמיגדלה, ובכך היא מורידה ואף מנטרלת את ההשתוקקות למאכלים אלו. מחקר שנערך באוניברסיטת בונד, מצא כי EFT טאפינג סייע לאנשים להשתחרר לחלוטין מההשתוקקות למאכלים שהם אהבו והשתוקקו להם לפני הטיפול. יותר מזה, התוצאות המדהימות, השתמרו לאורך זמן, ובמעקב שנערך כעבור שנה, נימצא שרוב המשתתפים במחקר שכחו לחלוטין מהמאכלים שהשתוקקו להם לפני הטיפול, מאז לא אכלו אותם כלל וירדו במשקל! כל זאת ללא גיוס כוח הרצון וללא דיאטה אקטיבית!

תדמיינו את עצמכם עוברים ליד מאפיה ומריחים בורקס או קרואסון או רואים עוגת שוקולד בבית קפה, אך הפעם, במקום להיאבק בכמיהה לאכול את אותם מאכלים, אתם נשארים אדישים, פשוט כי אותם מאכלים לא מפתים אתכם עוד. כל זה אפשרי, והיום זה אפילו מדעי.

לפרטים נוספים על השיטה EFT טאפינג לירידה במשקל, לחצו כאן או התקשרו: 0524586581

הכותבת הינה פסיכולוגית, מומחית לירידה במשקל ללא דיאטה נוקשה וללא גיוס כוח הרצון.